Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Aldrig ensam

Av believeee - 9 januari 2011 18:26

Känner du att du inte har någon att prata med? Eller att ingen lyssnar eller förstår? 
Jag känner så, och därför har jag skapat då denna bloggen för att alla allmänt ska kunna ha en öppen och (om man vill) anonym diskution om saker man tycker är jobbiga.
Om du känner igen dig i mina inlägg skriv gärna vad du varit med om, eller vad du känner. Eller om du har något annat som du skulle vilja ha en diskution om, då skriver jag ett inlägg om det, så alla kan ha sin åsikt, och att man kan alla hjälpa varandra.
För man är aldrig ensam, kom ihåg det! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av believeee - 31 januari 2011 19:08

Jag önskar att jag kunde vara något mer för dig, något mer än en person bakom en datorskärm. Kanske en bra vän som du kunde lita på. Eller den vännen du kunde träffa varje dag och kunde träffa om något var jobbigt och svårt.  Men det fungerar inte ...

Av believeee - 25 januari 2011 15:56

Jag vill rymma ifrån mig själv en stund. Jag måste hålla händerna för munnen och tänka länge innan jag skriver något. För nu är det så nära att jag skriver eller säger rakt ut att jag älskar dig. Jag gör det - jag älskar dig! Men att säga det till di...

Av believeee - 18 januari 2011 14:46

Det pratas ju om på många ställen om att drömmar har en viss betydelse och har något att säga, men stämmer det? Jag har funderat över det många gånger och undrar i så fall vad drömmarna försöker att säga och undrar om drömmar någon gång påverkat någo...

Av believeee - 16 januari 2011 01:53

Ännu en gång sitter jag här och skriver om mina problematiska kärleks historier. Men diskutionen drogs upp ikväll igen. Inte den minska empati fanns från hans sida. Det är till och med på gränsen att han slutar prata med mig, och denna gången verkar ...

Av believeee - 11 januari 2011 19:39

Kärlek, under många år har jag sett det som något värdelöst och en smärta som inte tycks försvinna. Men att sen ännu en gång bli olyckligt kär, i den killen som har allt man drömt om hos en kille, och vet att aldrig i hela livet kommer han att se mig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards